FRAKTKOSTNADER

Vi benytter Posten/Bring som fraktleverandør. Vi har det meste på lager i Norge (derfor ingen toll) Vi sender varer i hele Norge (unntatt Svalbard og Jan Mayen)

Vi har følgende fraktalternativer:

  • Pakke i postkassen kr 49,- (Fri frakt ved kjøp over 299,-)
  • Pakke til hentested kr 99,- (Fri frakt ved kjøp over 899,-)

LEVERING TIL KUNDE

Vi behandler mottatte ordre fortløpende. Normalt leverer Posten/Bring pakker innen 2-7 virkedager avhengig av hvor du bor i landet. Postkontoret gir deg beskjed på sms eller e-post når pakken er levert i din postkasse, eller kan hentes på ditt nermeste hentested. Vi vil alltid gjøre vårt beste for at du mottar bestillingen så raskt som mulig, men tar forbehold om at leveringstid i enkelte perioder kan bli noe lengre og eventuelt forsinkelser i postgangen. Når pakken er levert til Posten/Bring er vi ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i postgangen.

Ikke dropp å hent pakken din slik at den gå i retur, det vil koste deg mye mer enn å returnere den selv!
Du har 7 dagers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. Hvis pakken ikke blir hentet av kjøper eller nektes mottatt vil angrerettloven ikke lenger gjelde. Du bli fakturert for gebyr + fraktkostnadene begge veier, totalt kr 300,- som trekkes fra din tilbakebetaling.

Riktig adresse: 
En forutsetning for at en levering skal kunne skje uten forsinkelser eller problemer er at du oppgir korrekt og fullstendig navn, adresse og postnummer. Det er derfor viktig at du ved bestilling oppgir korrekt informasjon og er selv ansvarlig for bortkomne sending eller lengre leveringstid hvis dette skyldes at feil adresse er oppgitt.

Sporing: 
Alle sendingsalternativene kan spores ved hjelp av sporingsnummeret du får etter at vi har sendt bestillingen.


RETUR & ANGRERETT

Angrer du på ditt kjøp og ønsker å returnere varen kan du benytte deg av angreretten. Kunden må selv dekke returfrakt og gi beskjed innen 14 dager fra varen er mottatt. Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt pluss eventuell frakt for forsendelse til deg, men dette gjelder kun når hele kjøpet returneres. Varen sendes tilbake til oss i originalemballasje, sammen med en kopi av angrerettskjema som du mottok på e-post ved ordrebekreftelsen. Så fort vi har mottatt din retur vil vi kreditere din ordre.

Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Varen skal kunne selges videre. Produkter med forsegling kan ikke være brutt, da frafaller angreretten.

Retur sendes til:

NaturalBeauty AS
Marisbergtoppen 59
4818 Færvik


SKADE PÅ VAREN

Hvis du oppdager at pakken er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang. Det skal da registreres et skadeskjema på postkontoret og varen returneres. I tillegg skal det sendes e-post til shop@naturalbeauty.no med informasjon om ordrenummer, sporingsnummer på pakken og hvilken skade som har oppstått. Oppdager du en transportskade først når du åpner emballasjen må du snarest ta med deg hele forsendelsen med original emballasje tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postkontoret hjelper deg med utfyllingen av deres standard skadeskjema.:

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøperen snarest gi selgeren melding om dette. Bildebevis av varens feil/mangel må sendes på e-post til shop@naturalbeauty.no innen 7 dager etter varen er mottatt.